Tuesday, March 8, 2011

Update lagi pasal babysitter

Semalam aku amik budak2 awal. Kol 5.30 ptg dah amik. Sempat la berbual2 dgn Kak Izan tentang maknye.

Kata Kak Izan mak dia kena stroke. Dia ade kencing manis, darah tinggi dan sakit buah pinggang. Kemuncaknye aritu kena serangan stroke. Terus tak sedarkan diri. Hari Isnin pagi mak dia dah sedar tapi sedar gitu2 je la, masih lemah, tak bole bangun. Doc pon tak bole bagi kata putus dengan keadaan mak Kak Izan. Kak Izan kata tengok la macam mana mak bole tahan ke tak. Dia nak bwk maknye balik, doc tak bagi pulak..huhuhu..sedeynye.

Kak Izan pulak batuk2. Agaknye sekarang ni musim ke? Aku pon dah batuk2 ni. Aqim dgn Rayyan tak kebah lagi batuk diaorang. Kahak banyak..

Kumur dgn air garam, bagus untuk bunuh bakteria kan..

Hari ni office ade program sempena Hari Wanita Sedunia. Nampak gayanye aku tak bole la join sekali, dah kena amik Aqim & Rayyan awal. Kesian plak kat Kak Izan. Komitmen aku terhadap keluarga lagi penting sekarang ni, dengan keadaan Kak Izan, Aqim & Rayyan yang tak sihat, aku pon tak bape sihat jugak ni..huhu..Maybe next time bole join. Insyallah..

No comments: