Monday, October 11, 2010

Aku seorang co-ordinator programme

Tajuk tak bole blah..

Last week sangat rasa nak pengsan, terjongkang, terbongkang pon ade..

Sebab adalah aku ialah co-ordinator untuk training. Walaupon hanya 2 hari tp persiapannye tu membuatkan aku rasa letih tahap Gaban..

Aqim & Rayyan dijaga oleh En. Azizan ye! Al-maklum dua-dua famili jauh, sedara pon xde kat KL ni.. ade pon jauh..huhu. Tapi alhamdulillah my dear En Azizan can handle his two boys yang sedang lasak babas..TQ sayang! mmmuah..

Anyway training berjalan lancar dan dengan jayanye! Aku adalah sangat suka ye! Lepas event kena wat akaun la plak..mau nangis dengan E&P meeting yang akan muncul tak lama lagi, makanye semua aktiviti mesti di report dan di present ye..Aku sangat la letih..huhu

Namun apakan daya..demi sesuap nasi..(drama ke ape aku ni????)

Anyway I'm happy doing my job even feel tired :)

No comments: