Monday, October 18, 2010

Macam mana nak jadi BERANI???

Tulun-tulun!!! Macam mana nak jadi berani ni???

Sila la tolong daku..yang nak drive kereta tapi TAK BERANI..

Lesen sudah ade tapi dek kerana lepas dapat lesen terus menyepikan diri dari kereta.. dan segala skill-skill drift tu sudah lupe!  Lempang diri sendiri sebab tak praktis!!!!

Siyes ni..siyes... aku kena bawak kereta sendiri sebab tak lama lagi dah nak buat business..harus la pandai bawak kereta!

  • Taknak menyusahkan En Azizan..
  • Kalau emergency senang, xyah menyusahkan orang len 
  • Nanti nak anto n amik Aqim g sekolah senang..

Korang rasa, if aku g kelas memandu dlm 2 hari okey tak? Just untuk mengingatkan kembali teknik2 drive and bagi aku confident sikit nak drive sbb dah lama tak drive..

Takutnye.. (lagu latar : Sheila On 7: Pria Terhebat)

Ajari aku tuk jadi pria terhebat
Mungkin terlalu lama aku tlah bersembunyi
Menatap matahari pon aku tak mampu
Udara malam pun terlalu menusuk langkahku

Di persembunyian aku menari...
Di persembunyian aku menyanyi...
pria terhebat...

(Motip pilih lagu ini: macam ade kena mengena dgn aku yg tak reti drive ni!)

 Perghhh..kalu dah pandai drive..senang idupku! Takyah la en Azizan anto g keje..bole g sendiri..huhu

 

1 comment:

Nurhaziq Abdul Hafiz said...

saya pun masih takut bawa kereta. hahaha