Thursday, October 21, 2010

Shopping Online


Parcel ini diterima pada 19hb October, hari yang aku MC tu wei! hehe..Aku telah mengorder sesuatu dari TOTE Boutique. Aku ni dah memang lama dok berkenan dengan barang-barang kat Tote Boutique ni. Tapi yang aku nak tu tuan punye blog lom bukak order lagi. So tunggu dulu la ye..

Pastu tengok-tengok ade item available for sale. Aku tengok kali pertama terus jatuh cinta gitu! Cepat-cepat isi form terus mengorder..gelojoh di situ ye! hehehe..


Apa yang aku beli???





Tadaa... COSMETIC POUNCH - betul ke eja ni? belasah je la


Bila bukak parcel je rupa nye camni..comel kan! Aku suka..Kretip betul Cik As..tuan punye Tote Boutique ni..


 Lepastu aku bukak reben, lagi la tertarik menarik kau memang deboom..hahaha..alahai jatuh cinta!




Terus letak barang-barang mekap dalam pounch baru!



Barang mekap ku yang ala ala je kan!  hehe..

Kesimpulannye aku suke! Jahitan memang terbaek punye..Tapi Cik As, nape saya punye cosmetic pounch saya takde label Tote Boutique? huhu..kalu tak bole saya snap kan pic nye.. :)

Anyway, sangat puas hati! Selamat Bershopping di Tote Boutique..

No comments: