Sunday, October 3, 2010

Open House Maira Trading 2 Oct 2010

Petang tadi kami pergi Open House di KPGA - Kelab Golf Pertahanan Awam yang dianjurkan oleh Maira Trading. Aku kan pengedar tudung Maira..hehe..tapi takde la aktif bagai..baru berjinak-jinak je.

Majlis start pukul 2 ptg, tapi sebab ramai yang tersesat nak ke destinasi so pukul 3 baru majlis pembukaan dilangsungkan. Aku yang selama ni mengambil stok kat Butik Maira baru pertama kali bersua muka dengan pengasas Maira ni - Kak Ani (Noraini) selalu bercakap dlm phone je. Lawa sangat Kak Ani ni.. :)

Masa pendaftaran tu kami dapat door gift, pastu masa makan tu ade fesyen show, memperkenalkan produk2 baru dari Maira ni..then ade persembahan dari staff Maira serta ade jugak lucky draw..

Masa persembahan dari staff tu, diaorang wat tarian Bollywood..mana tak nye staff Kak Ani ni ramai dari Pakistan (tukang jahit)..hehe

Kami tunggu sampai acara abis..(actually nak tunggu luck draw..hahaha) Tapi tak sia2 kami tunggu sebab berbaloi la dapat hadiah jugak! Yeay.. dua plak tu dah dua nombor naik.. Suke!

Dalam kol 5.30 ptg, kami pon berangkat balik. Sebelum balik sempat amik gambo dengan Kak Ani! Nanti saya amik stok tudung lagi ye Kak Ani! Saya ni peniaga baru nak cuba-cuba! sbb tu kalu amik pon tak banyak.. :p

Mamat ni joget tarian Bollywood noo..


Door gift! Siap tulis Maira lagi..kelas!


Ni hadiah cabutan bertuah n door gift..


Terbaek!


En Azizan melayan anak-anak


Satu lagi persembahan..


Mama & Rayyan, pic taken by Aqim



Fesyen show


Hadiah yg kami dpt!

Aku bersama Kak Ani tokey Maira Trading


Saya suka Tudung Maira!


* Maap la, camno ntah aku upload pic..berterabur tak ikut susunan..huhu..


No comments: