Sunday, October 17, 2010

Ape yang aku beli di Metrojaya sales semalam?

Apa yang aku nak beli ada lah HANDBAG!!

Bukan la nak kata handbag yang ade nak koyak ke hape.. TAPI saje nak beli untuk tukar2 pakai..

Kiranya sekarang aku dah ade 2 handbag yang agak mahal sikit..see see baru 2 tau..korang mesti berlambak kan??? (ayat untuk menyedapkan hati ye!)

Banyak gile handbag hat Metrojaya tu, rambang mata den nak pilih.. tapi kali ni aku nak yag simple, kecik sikit n nice..

Aku cam berkenan yang merah, tapi beso pule.. yang hijau.. not my taste.. yang oren..takut je rupenye.. Yang pepel.. ade tapi cam design tak cantik.. Last2 beli yg itam..pada mataku sgt comey!

En Azizan beli T-Shirt cap Google men..Lately ni dia sangat suka design yang belang2 ye! hehe

Si Aqim sibuk la nak mainan..tak sudah-sudah.. (cet mengata anak, yg omaknye pon ape kurangnye..huhu)





*Pasni xde lagi nak p shopping dah!..bole caye kew??? :p

No comments: