Friday, October 22, 2010

DRYPERS @ IKANO Power Centre

Semalam aku col Drypers Customer Care. Saje la gatai tanya ade aktiviti baru ke dari Drypers..

Sangat mesra staff Drypers Customer Care melayan kerenah customer dia ni..hehe.. (harus la layan tip top ye ! Kalu tak akak tukar diaper lain! haha..)

Aku daftarkan Rayyan dlm program Drypers. Program ape ke namanye pon aku tak ingat. Dulu masa Aqim Program Drypers Jalinan. Dapat folder Milestone.. catat la ape perkembangan Aqim dari satu bulan ke satu bulan dan ade bagi info dan panduan bagaimana perkembangan si manja pada setiap peringkat.Bagus wei.. Pastu masa birthday Aqim, Drypers bagi hadiah. Tapi hadiah sampai umur 3 tahun sudah la. Iye la limit bebudak pakai diaper kan ke selalu nye 3 tahun..hehehe

So 20-24hb October (10am-10pm) ade program Drypers di IKANO. 23 & 24 ni aku xde ade E&P meeting sudah..tido di hotel.. huhu..selalu tau camni. Asyik termiss je program-program untuk bebudak..atenye..makan gaji wei..

kalu nak g mlm bole je. Tapi mesti la aktiviti dia dah kureng berbanding waktu siang kan..

Ha ni meh aku tempekkan iklannye. TQ Drypers kerana sudi berkongsi info dengan akak ni. Korang yang xde wat ape2 bole la g ujung minggu ni. Ade artis lagi tau!


No comments: