Friday, October 8, 2010

Vaseline Body Lotion

Eh korang..korang selalu guna lotion ape ek?

Aku selalu guna lotion untuk baby je tapi sejak pakai lotion cap Vaseline ni, aku terus jatuh cinta..best sangat..

Yang aku punya warna hijau je yang ade aloe n cucumber extract.. Suka sangat bau nye yang sangat best tahap GABAN..

Aritu aku tengok e-mail dr Nuffnang jemput menyertai kuiz Vaseline ni, tapi aku x sempat lo nak menulis entry pasal ni.. wua wua..sila nangis cam seren ambulans..

Tapi takpo la..maybe lain kali la..banyak lagi kuiz kan..

Actually daya tarikan paling kuat ialah bila aku bace blog idolaku VIRUSPADU aka JEMAH aka Maria Lopez tu.. Kak VP ade wat entry pasal lotion ni.. bila baca entry yg ditulis oleh beliau.. aku terus la bercita-cita nak memiliki kulit halus cam beliau..ayat tak bole blah.. siyes korang memang kulit korang akan rasa perbezaannya..halus mulus gitu! TQ VP and NUFFNANG sila bagi komisen kat kak VP ni..hehe

Anyway I love Vaseline Lotion!



I like!

2 comments:

viruspadu said...

kena hantar link ni kat nuffnang ni. hahaha.

Azrine Razak said...

hehe..saya adalah berkata dan menulis apa yg benar..