Saturday, July 26, 2008

Aktiviti Hari Sabtu (26/7/08)

Hari ni dok umah je. Hubby keje, buka booth buku kat Kompleks PKNS Shah Alam. Pagi-pagi before g keje hubby beli bekpes, beli ayam kat mamat lori yang selalu datang tu. Lepas bekpes, hubby g keje, aku pon bawak Aqim turun bawah nk p kedai beli Milo. Tapi before that aku dah siap2 mandikan Aqim & aku pon dah mandi gak sementara wait hubby bekpes. Suka la Aqim dapat berjalan jap. Jadi la..

Seperti biasa hari sabtu, hari aku mengemas umah. Sapu sampah, mop lantai,basuh baju, lipat baju. Hari ni aku tak masak sangat. Tengahari aku masak bubur nasi with sayur bayam. Makan dengan Aqim. hari ni Aqim makan banyak gak. Selalu takmo makan. bagus la, biskut makan dengan kopok ikan. Malam hubby nk beli KFC je. Lagipon arini aku selsema, takde mood nak masak tapi ade mood plak nak makan KFC.hehehe...

Petang tadi, dalam kol 5.30, bawak Aqim p taman jap. Main2 buaian, gelongsor and walk around kat taman tu. Aqim pon dah tau nak berjalan tapi still berpimpin gak. Kalau die nak kuar, die diri kat depan pintu, tunjuk2 pintu. Nak kuar la tu. Kalu aku wat dek je, nanti Aqim stat la merengek2. Pandai dah nak berjalan kuar.

Tengahari Puri datang anto banner & bunting. Ok je aku tengok. Tapi warne die tak best plak, (purple gelap)puri cakap itu la warne yang kuar ikut design yang bos dah setuju tu. Harap2 bos tak complain la. Sebab aritu die tak suh pon change colour. Esok aku plak keje.. Mobile Clinic @ Klang. Cian Aqim this week & next week pon sama gak. aku & hubby kena keje.huhuhu...

No comments: