Wednesday, July 2, 2008

Training

Hari Jumaat petang aku dh start training 4-6 July kat Holiday Inn Glenmarie Shah Alam. Nampak gaya nyer Aqim kena stay dengan papa la ye. Risau gak aku, sebab tak penah plak aku p training sampai 3 hari 2 malam. Sure aku rindu sangat2 kat Aqim nanti. Kat hubby pun rindu gak tapi lebih rindu Aqim la.kehkehkeh...

Training ni sume staff opis g. Aku dh lama tak p training2 ni. Cuak gak ni. Bos aku plak dah suh aku wat presentation kalu ade visit from student. Aku kalu dalam bahasa Melayu laju la, kalu dalam BI terabur.. tonggang langgang bahasa tu kuar. Pastu plak aku ni jenis gelabah. Cepat beno gelabah. harap2 pas training ni leh lah baiki sikit2 kelemahan tu. Nama pon 'Training for Trainers"

Hopefully Aqim ok and tak merengek la tinggal dengan hubby.

No comments: