Friday, July 25, 2008

While waiting my hubby...

Semalam aku ade meeting kat KL LAC kat Wisma Kraftangan Masjid Jamek. Meeting stat kul 5.30-7.30 pm. Balik tu aku singgah Amcorp, solat Magrib dulu. Hubby pon nak amik kat Amcorp.

Sementara tunggu hubby datang, aku pon ape lagi...tawaf la satu Amcorp tu..dan tidak sah kalu aku tidak membeli barang.alamks...ni perangai aku yang hubby tak bape berkenan.hehehe..selalu gaks kena tegur.

Aku beli :
1) Kasut (sebab sandal yg ade cam nak kopak je)
2) Bonjela (sebab mulut aku ade ulser)
3) Purse (yg kecik tu, so that aku leh letak syiling & duit kertas) actually kalu takde pon
xpe.hehehe..
4) Beg kecik berzip (nk letak aku nyer bedak,perfume,lipstick,minyak angin dlm satu bekas, so
that takde la handbag aku bersepah2 dlm tu)

Takde la banyak kan..Oops! yg hubby nampak semalam beg kasut je.hehehe..yg lain dlm handbag. Bukan takmo bgtau, tapi semalam balik lewat, pas makan, solat & titun terus.

No comments: