Sunday, January 9, 2011

Merah2 itu muncul kembali

Aku rasa aku ni la gatai sangat p sapu lotion lain kat Rayyan. Sudahnye makin merah!

Aritu dah elok dah..Gatai tangan betol la. Sebabnya aritu ubat sapu yang dari Dr Azhar dah dekat abis. Aku pon try la sapu lotion yang satu ini ==========> takyah la sebut nama lotion tu yek!

Pastu abis merah kembali dibahagian itu.. Tak boleh kena air, mesti Rayyan melaung-laung mcm kena pukul!

Poo-poo dah x cair cuma kerap je la. Abis bontotnye pon melecet. Asyik berak je!

Arini En Azizan keje pula. Ade New Year Sale di opisnye. Opisnye kan jual buku-buku ilmiah. Haruslah ramai orang datang! Ni balik kol 7 rasanye!

Malam ni mau ke klinik lagi. Tengok camne.. Seyis aku tak bole dengar Rayyan menangis camtu, nanges yang sakit sangat. Kalu hati ni tak tabah, harus la aku ikot nanges sekali!

Seorang ibu kena tabah, kalau tak anaknya akan hilang motivasi! =======> betol ke? takpe la pada aku betol la tu!

 Lepas dah menangis2 Rayyan tertido



Tido lena..aku suka bau budak tetit ni..sedap bau masyam!


No comments: