Wednesday, January 26, 2011

Welcome Siti Nur Aina!

Hari isnin aku pegi melawat kawan aku yang selamat bersalin anak ketiganya di PPUM pukul 9.56pagi- 24 Jan 2011. Kawan aku dapat baby girl. Anak dia selang bunga, yang sulung girl, yg kedua boy dan yg ketiga ni girl. Wah, seronok kan?


Nama baby ni Siti Nur Aina. Berat 2.3kg. Kakak nye yang bagi nama untuk adik. Sangat comel ye! Nama kakak Siti Nur Auni.




Masyallah.. dia sungguh comel!




Kawan aku yang ceria lepas bersalin.. bagus..bagus..haha

Masa aku datang tu, si kakak ade kat sisi maknye. Asyik la dok selak baju mak dia, nak tengok perut. Dia heran camne perut mak dia bole kempis kut. Haha..Nenek dia ckp ni adik dah kuar, tak dok dlm perut mama lagi..dia still gak cam tak caya. Cute je aku tengok!

Bila tengok baby girl ni, hati ni nak gak baby girl! Maybe tunggu Rayyan beso sikit la baru nak beradik lagi. Insyallah kalu ade rezeki untuk baby girl pulak lepas ni..Insyallah..



No comments: