Saturday, January 15, 2011

Sambutan Birthday Rayyan yg pertama

Mula-mula aku takmo buat birthday Rayyan ni. Sebabnye macam malas..haha..tak senonohnye mama Rayyan, bole cakap sebab malas..

Pastu opismate aku psyco aku ok! Kata aku ni tak patut la sebab ni first birthday, masa Aqim aku buat masa Rayyan aku malas takmo buat pulak! Tak fair la kan?? Dah ade jawapan, tanya lagi! Dush sekali...

So at the end, kami pon decide buat jamuan makan Rayyan kat tasik yg dekat Amcorp tu je. Senang citer, malas aku nak menyemakkan rumahku yang sedia kecik itu. Wat kat tasik Amcorp tu selesa je. Sebab dia dah ade tempat cam kanopi tu di sediakan, so senang la.

Dalam jadual buat kol 15 Jan 2011 pukul 3ptg ye, tapi stat pukul 4. hahaha..serabut betol kan!Aku dah terpacak kat tasik tu kol 3ptg. Tuan rumah mesti la punctual!



Muka Aqim yang serius tapi excited sebenarnya.. Rayyan xmo pakai topi birthday



 Kami sekeluarga!




Kek dari King Confesion


Acara potong kek!


Kengkawan mama yang hadir



 Birthday boy yang ensem!



 Makan-makan



 Aqim dan mamanye yang over excited!

Jamuan makan-makan ni simple sangat, saje je nak kumpul ramai-ramai and makan same-same. Actually masa birthday Rayyan tu (12 Jan 2011-Rabu) aku bagi anak2 dibawah asuhan Kak Izan (pengasuh Aqim & Rayyan) goodie beg pada semua kawan2 diaorang, pastu malamnye aku belanja Kak Izan satu family KFC.

So makan2 kali ni lebih kepada kawan-kawan mama yang datang! haha.. tak kisah la, ape2 je.

Famili aku dgn famili En Jijan jauh, so takde la datang ke KL ni..

Alhamdulillah, semua berjalan lancar dan cuaca pon sangat baik. Terima kasih kepada yang hadir dan terima kasih kepada pemberian hadiah kepada Rayyan! TQ so much! :)

Happy :)



No comments: