Sunday, January 16, 2011

Si Hazel milikku!

Si Hazel Sony Ericson kini menjadi milikku!

Hip hip hooray.. (sambil lompat-lompat suke! haha)


Kisahnye aku memang nak tukar handpone baru, handpone lama ok lagi tinggal susah sikit kalau nak hapdate FB pakai hp lama dan jugak kadang-kadang dia hang gitu. So aku telah berkenan dengan si Hazel itu! Lagi pula, dapat bonus. Haruslah menghadiahkan sesuatu kepada diri sendiri untuk menghargai dan memberi kepuasan kepada diri sendiri setelah membanting tulang bekerja..hahaha ko keje sawah ke Azrine? Membanting tulang bagai, padahal keje dlm opis siap aircond..kekeke..ayat mcm gempak je!


Dulu aku memang suka guna handpone cap Nokia. Tapi sekarang cinta telah beralih arah kepada Sony Ericson! haha..bole gitu? Bole lah kan saje nak tukar angin.


Si Hazel berwarna Merah. Dia ade dua warna, hitam dan merah. Tapi pada aku merah itu sangat menarik hati! Hitam dah biasa sangat.




Dan dia adalah handpone slide. Which is I'm very love this type of handpone.





Si Merah yang sangat cuns telah rasmi menjadi milikku pada 11 Jan 2011 (11.1.11) tarikh pon cun kan!

Aku beli di Digital Mall ye. Harga nye RM620 tunai. Dapat satu pouch beg, kabel nk transfer pic or music.

So Happy!




No comments: