Monday, January 19, 2009

Anugerah Juara Lagu- 23

Hish...

Aku tak puas ati napo Faizal Tahir tak jadi juara AJL-23. Meet uncle hussin juara keseluruhan daa..Walaupon aku bukan peminat tegar Faizal Tahir kan, tapi tetap tak puas ati.huhuhu..

For me Faizal Tahir is a good singer. Tadi masa die perfom 2 lagu die (Cuba & Sampai Syurga) penuh penghayatan gitu, vokal pon mantap. cheh aku ni, ko p apply jadi juri profesional sekarang! hahaha.. kalu aku jadi juri aku dh pilih Faizal Tahir jadi juara dah! Nak jugak..


Tapi takpe la, at least die menang vokal terbaik, persembahan terbaik dan juara kategori balada. Cuma tak jadi juara keseluruhan je.

Pas abis AJL, terus aku insertkan lagu Faizal Tahir & Aizat kat playlist aku. Sila dengar, lagu ni sangat best. Saya sangat suko!


*ni entry luahan rasa tak pueh ati jo. hehehe..

No comments: