Thursday, January 1, 2009

Super Star yang Ngetop!

Petang tadi masa aku cari-cari channel nak tgk program tv, sekali ternampak plak citer Sivaji The Boss.. lagi 20 min dah nak abis plak tu..hadusss..


Sebenarnye aku dh penah tengok citer ni, tapi saje nak tengok lagi.wakaka..Aku dengan hubby memang minat tengok Rajinikanth berlakon. Dasyat kalo member ni berlakon. Kalah citer matrix keenu reeve. hahaha.. sound effect canggih tu. Kalu sekali tendang sampai 10 orang leh tumbang, kalu sekali kaki jejak kat tanah berterbangan daun-daun..punye la hebat! haha..

Anyway, suke tengok lakonan die. Antara filem yang aku ingat lakonan member ni ialah:

1) Muthu (yang trademark jari telunjuk tu! wakaka)
2) Chandramurkhi (ni best..)
3) Padiyappa (ni pon best, kain member tu mesti die singkap jadi suar pendek time nk gaduh..haha)
4) Sivaji The Boss ( ni aku minat sgt dgn hubby, kakaka..)


Ade la lagi filem2 beliau yang aku tengok, tak hengat plak tajuknye. Anyway, die memang super star filem Tamil. Lagenda tu..

Kalu filem Hindi, hubby aku tak layan, kalu filem Tamil ndak2 Rajinikanth berlakon memang hubby layan. Aku pon join skali. Citer Hindi banyak berangan, kehidupan mewah saje. Kalu citer Tamil ni cam real sikit, di tunjukkan kehidupan masyarakat kat sana yang still ade kasta. Camne diaorang survive untuk hidup, lawak pon lawak best..

Yang paling tak bole tahan, sound effect canggih giler..kalu kena tampor bunyik..mak ai! aku rasa mau pengsan org yang kena tampo tu, tapi member relax jes! Kalu bergaduh..bunyik lagi dasyat.hahaha...




Super Star Tamil

http://www.rajinikanth.com

Pada sape yang minat member ni gak, bole la p surf web site nye..

* Apo la motip aku wat entry ni? Sekadar berkongsi saje yek! hahaha..Aku bukan peminat fanatik beliau k!

2 comments:

@tune® said...

sivaji..ammah!!bes la cite tuh!!

Cherish said...

babe!! tolong la...hahahahah lawaks pliss!