Friday, January 23, 2009

Conflict Management Training & Team Building

Semalam aku ade Conflict Management Training and Team building. How to handle conflict in organisation and teamwork. Sangat seronok training ni. Trainer nye ialah Mr Juarez Salih Lowe dari Juarezlowe Corporate Training (http://juarezlowe.wordpress.com) Beliau ni Malay mix Chinese. The way he conduct the training sangat best, tak boring, banyak role play.

Ok, dalam training ni aku lebih mengenali diri sendiri, memahami perwatakan dalam teamwork, cuba meletakkan diri dlm situasi seseorang, kerjasama antara satu sama lain,cuba menangani konflik dengan bijak, cari jalan penyelesaian bukan dengan menyalahkan seseorang itu. Ha..banyak yang aku belajar semalam.


Aku seorang :

Introverted-Sensing-Feeling-Judging (I-S-F-J)

Quiet, friendly,responsible and conscientious. Committed and steady in meeting their obligations. Through, painstaking,and accurate. Loyal, considerate, notice and remember specifics about people who are important to them, concerned with how others feel. Strive to create an orderly and harmonious enviroment at work and at home.

Itu la aku! hehehe..

No comments: