Friday, January 30, 2009

Kasut Baru


Aku suka cap Esarli ni..


Ni la ghupe nye kasut baru, simple je
Malam tadi kol 8.15 pm kami p Mid Valley. Tujuannye nak beli kasut aku. P Midvalley sebab nak cari kasut kat Esarli. Jenama Esarli ni memang aku suka selain dari XES, NOSE dan BATA.
Tapi sebenarnye aku tak kisah pon ape jenama, kat pasar malam pon ok gak. Cuma yang jenama aku sebut ni sangat selesa bagi aku.
Aku paling bengang kalu aku dh berkenan sangat kat kasut tu tapi takde plak saiz aku. Cmno tu? huhuhu..rasa geram pon ade. Tapi itu la realiti nye yang terpaksa aku hadapi kalu nak beli kasut.
Last2 dapat gak yang kena dengan saiz aku tapi pesen yang kali ke3 aku pilih. Sodey tol..takpe la, asalkan aku berkenan dan selesa bila pakai udah, dan jangan lupa..mesti kena dengan bajet kita yek! hehehe..jadi la pengguna berhemah.
Saiz kasut aku ni 6/36. Tapi kekadang leh jadi 7/37. hehehe.. leh ubah2 plak. Saya sangat hepi dapat kasut baru..

1 comment:

SaDi said...

nice shoes... kalau kat mid valley... sadi suka beli kasut kat sembonia... kalau waktu dia sale laa... kalau tak... vincci dan bata laa... :D