Monday, January 5, 2009

Hari Ini Hari Pertama Persekolahan

Haha..hari ni dah bukak sekolah balik. Adik yang yang berdua tu pon tidak ketinggalan. Adik bongsu aku - Azwan masuk tingkatan satu. UPSR hari tu dapat 3A 2B (baguih2 walaupon asyik tgk katun, tapi nasib bek result ok, kalu tak tgk katun msti lagi ok) Adik aku yang soarang lagi - Atiqah pule masuk tingkatan 5. Tahun ni SPM k. Tak bley main-main.

Sepupu-sepupu aku yang amik PMR aritu mencapai kejayaan yang memberansangkan. Balqis dapat 9A, dan Sobrina pule 6A. Wah, tahniah pada budak berdua ni.

Ni nk citer pasai bukak sekolah. Time-time nak bukak sekolah ni, aku sebagai anak sulung wajib la menjalankan tugas sebagai seoarang kakak yang bertanggungjawab. cheh! poyos je ayat.kekeke.. ye la kena la bagi gak duit nak beli barang sekolah kan. kekeke..kang adik nye kata kakak nye kedokut pule..

Baju sekolah, kasut sekolah, alat tulis bagai..beli je lo ikut bajet yang ado. Jangan berlebih-lebih pule. Alhamdulillah..aku dh jalankan tanggungjawab sebagai anak dan kakak..

So untuk adik2 aku, belajo rajin-rajin k. Tahun ni exam SPM woo..

3 comments:

@t00neY r00neY® said...

pergh...gua baru abes SPM..hihih

arine said...

ha ang jgn nak auta la atune.kekeke..den plak baru abis UPSR..

Miz CheRish said...

azrine ku, awak mmg seorang kakak yang bertanggungjawab! untuk saya mana?? mish u la babe! hehe ;p