Tuesday, January 20, 2009

My new bamboo mat

My new bamboo mat


Setelah diletak di ruang tamu. Umah aku comei je, tak banyak space.walaupon kecik tapi ia tetap syorga bg kami sekeluarga..

tantek..
Haha..dah lama berangan nak beli bamboo mat ni. Baru la ni dapat. Aku tau aku ni dh outdated. Ye la bamboo mat ni dh lama dh ade kat pasaran noo..
Aku beli kat kedai dalam carefour subang. Ade banyak corak, yang plain pon ade, yang corak bunga2 pon ade gak. Tapi aku berkenan yang corak ni. Very nice!

3 comments:

@tune® said...

aqim ske ke new bamboo mat tuh?

SaDi said...

nice... cantik... sadi pun suka tengok... mahal tak? kalau dalam budget... boleh sadi beli jugak :)

Azrine Razak said...

Atune
Aqim suko bamboo mat tu!kekeke..

Sis Sadi
Tak mahal la, die letak RM90, kita dpt RM80. Ikut saiz, ade yang besar jugak.