Wednesday, January 14, 2009

Kerusi OSIM




Haha..pic ni dah lama sebenarnye. Time ni aku wait hubby solat. Masa ni kat Jaya Jusco Midvelley. Tunggu plak kat area yang jual barang2 OSIM tu. Aqim ni kalu wait lelama mula la wat perangai. hadoo..

Pastu aku dudukkan Aqim kat kusi OSIM ni. haha..yang bergoyang cam nek kuda tu kan. Hape lagi suko la. Bergelak ketawa pule.. Aqim ni bijak tol, pandai la plak die tekan butang on/off kat kusi tu.

Bila Aqim off kan kusi tu, aku gatai la tangan nak snap pic.amoi yang dok jaga tu muka dh herot herot..bengang kut. Tapi aku wat tak tau je.kekeke.. jahat tol! Ala bukan lama pon, pas hubby datang terus kitaorang blah.

Tapi kan korang nak tau...amoi tu tanya aku...

"Kakak takmo cuba ka?" hahahaha...perli ke ape tu? anak beranak dok "meneray" bendealah tu..kakaka..cabut....

No comments: