Saturday, January 17, 2009

Jalan-jalan kat Kompleks PKNS

Hari ni kitaorang p Kompleks PKNS Shah Alam. Tujuan utamanye ialah untuk membeli baju baruku. kakaka..Bulan Feb ni aku ade conference, so cari la baju glamer sket kan untuk melaram. Pic nyer tak bley tempek dulu, sbb nye ade kengkawan opis baca blog aku ni. Kalu tempek korang dh nmpak nanti tak surprise! hahaha bole gitu?

Kat dalam Kompleks PKNS ade plak butik AVON. So ape lagi, p la menyinggah jap. Beli la ape-ape yang patut. Aku ni agen AVON gak, cume beli barang untuk diri sendiri je nak menjual secara tegar takde la. Bila kengkawan opis request nak beli barang baru le aku p.


Ni nak citer masa aku dok pilih2 baju, Aqim yang makin lasak ni pon menunjukkan kelasakannye.berlari satu kedai tu, tarik-tarik baju yang didispaly, main lampu kat kedai tu..papanye dh cam nak fengsan layan si Aqim, mamanye plak tak siap-siap lagi pilih baju! hahaha.. camne tak lama memilih, sume baju aku aku berkenan tak de saiz yang sesuai dengan aku, ade tu saiz dh ngam tapi warne plak aku tak berkenan. Bukan cerewet tapi kalu beli tak puas ati kang lagi parah! tapi setelah 45 min kat kedai tu, dapat juga ape yang berkenan..

1 comment:

Nana said...

dah lama x gi pkns ni,tp kalau shopping raya sesekali kt sini best gak kan.